Pinpirikanne Kızlar perşembe kan verdim degerlerim hepsi çok güzel b12 86🙄😑😟😟 cook düşük pzrtesi gdicem bklm ne verecek içinde b12 olan bi vitamin kullanıyorum folik asit hepsi karışık ama ektra Bsey verr mi ki yaşayan var mi?
SerraLinasmom Pinpirikanne evet iğne verir doktorun en çabuk kendini toparlayan vitamin korkmana gerek yok 🌸
Pinpirikanne SerraLinasmom sagol canim..8.haftadaym…ilk üç ay igne verilmiyor demişler bir kac yazida doğru mu ?
Pinpirikanne Birgul kacinci ayda idin gebelikte? Ben 8.haftadaym verir mi acaba ilk üç ay igne veriolr mi
Glsh14 Pinpirikanne benimde boyle dusuk cikti.butun vitaminlerin icinde oldugu bi hapi kullaniyordum ama yeterli gelmemis demek ki.doktorum dil altinda eriyen b12 hapi verdi onu icmeye basladim
Mrymmstf Benimde düşük cıkmıştı ama aşırı değil ona rağmen bir kutu iğne bitirdim en iyi yöntem iğne oluyor genelde
Aloneanqel Pinpirikanne ben iğne kullanmıştım doğum yaptım 12 ay önce , şuan b12 im hala düşük hap kullanıyorum. Yeniden hamilelik düşünüyorum bakalım hayırlısı
_handenurrr Pinpirikanne Benimde düşüktü kuzum gittim eczaneden B12 vitamini aldım ağız spreyi kullandım şuan iyim
Pinpirikanne _handenurrr banada oyle veriir herlade ilk 3 ayda igne vermeyebliolarms Cnku…86 ne ya akil sağlığımı iyi korumusum vala 🤣🤣😒😣 yarin hemen gidicem versin bseyler kendime geleym ya bebek icinde riskliyms zten eksiklik
_handenurrr Pinpirikanne bana her gün et ye dedi sağlık ocağındaki doktor eti hergun kim bulmusta ben yiyem dedim öyle deyince madem sprey vereyim dedi tamm dedim bende kullandım düzene girdi şükür
Merveofs Pinpirikanne gebelikte degil de öncesinde vardı benim aşırı düşüktü. Boll kuruyemiş yenmeli özellikle ceviz fındık badem. Kırmızı ette yüksek oranda B12 var. Bir de bu iki gruba oranla daha az olsa da yeşilliklerde var roka, kuzu kulağı, maydanoz
Lulikli Pinpirikanne benim sınırdyadı canım 32. Haftamda doktorum iğne verdi 5 gün iğne yaptırdım 34teki tahlilde iyi çıkmış. Başlarda b12 düşüklüğü yaşamadım ama
Ozlem2206 Pinpirikanne bu kadar düşük değere hemen dengelenmesi için iğne verilmesi gerekiyor hap uzun vadede düzeltiyor çünkü benimde 100 lerde bişey çıkmıştı aynı gün olmak üzere iğne yapıldı ilk kutu bitene kadar hergün ikinci kutuyu haftada iki kez oldum şuan 3.kutudayım ayda bir kez oluyorum ona rağmen 400 lere falan yükseldi anca normalde 700 ve üstü olmasını isteriz dedi doktorum
Pinpirikanne Ozlem2206 benim aşırı düşük yaa perşembe kan verdim hemen gostermdm bi baktm e nabizdan şok oldum yarın hemen gtcem Inslalah endiselendim baya