Benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde doğumda gördüm alttan muayeneyi sadece ve her seferinde ağladım çünkü hem kendimi sıktım hem korkunç bişey gibi düşündüm ama bu kez öyle yapmıyorum fobi olmuş olmasına rağmen bende evet çok tedirginim çok korkarak gidiyorum ama neden olduğunu bende bilmiyorum çünkü herkesin söylediği gibi çok kısa sürüyor benim mesela bugün açıklık kontrolüm vardı 15 sn falan sürdü ve canım yanmadı doktor hatta bu kez biraz canın yanmış olabilir uyarı yaptım doğsun artık diye falan dedi bacaklarını kapatma ve konuşmaya çalış doktorunla İnan hiç zor değil korkutma kendini