FKHA Ancak randevu bulabildim 13+2 olduğum gün gideceğim tarama testi için geç mi sizce 11-14 haftalar yazıyor nette ama genelde herkes 11 12 de gitmiş geciktikçe sonuç yanlış çıkıyor diyenler var. Benimle aynı zamanlarda yaptıranlar oldu mu ??
Nurmetozz FKHA bede 12+6 da gidicem. Acaba geç olurmu bilemedim ama doktor bana 12-13 haftalar arasında gel dedi.
newmomyys FKHA ben de yaptırıp yaptırmamakta kararsız kalmıştım doktor 13. haftada gelebilirsin biraz düşün demişti
Dilaninaann Bende bebiş 11.hafta da kendini tam göstermediği için 13.hafta da bidaha doktora gidip yaptırmıştım herhangi bir sorun olmuyor