Selam kızlar bir sorum olacak benim şuanda ikinci gebeliğim 12 haftalık gebeyim bir kaç gündür karnımın içinde çok nadir genelde geceleri karnımı birşey oyuyormuş gibi bir his oluyor elimi koyduğumda hissedemiyorum ama içerden hissediyorum erken olduğunu düşünüyorum ama böyle olan varmı benim gibi yani bebek hareketi olabilir mi ? Ben ilk gebeliğimde geç hissetmiştim anlayamamıştım 4 aydan sonra hissetmiştim bunda biraz kafam karıştı kontrolüme de 4 gün var sizde durum ne ?