ben 6 haftamdayken aksama doğru bir kac saat mide bulantısı çekiyordum tabi birkaç gun surdu simdi 9+2 deyim ogun bugündür hic bulanmiyor ama normal hamile değilken çoğu şey midemi buandirirdi ve kusardim bu yüzden cok korkuyordum cevrem hamileliğin cok kotu geçeceğini soyluyordu cok sukur Rabbime aşkına herseyi yeme istegi var Rabbim insallah herkese böyle nasip estsin😇