Ceylan01-13 37 hafta da 2 kilon700 gram iyimiydi acaba simdi 39 haftaya girdim daha gitmedim.artik da
Ece003 Demet2021 inşallah rabbım tüm evlatlarımızı korusun çok korkuyorum birşey olucak diye çok ağır geçiriyorum çünkü ağrılarım hala var
Demet2021 Ece003 aminnnn evet baya ağırdı zor geçti öksürük nefes darlığı halsizlik vs ama geçen doktora gittim kovid 8. Günde bebek iyiydi kiloda almıştı oysakş çok iştahsızlık yaşadım
Canselyaren Ece003 30 da bnimkide 1600 32 de tam 2 kg di 35 olucm pazartesi inşallah 2500 fln olmuştur 😃