Aycbyr1 Kızlar merhaba ben johnson’s baby bebek yağı kullanıyordum fakat alerji yaptı cildime daha iyi önerileriniz varsa ne kullandınız ve gerçekten Faydasını gördünüz lütfen paylaşır mısınız
FusunF Aycbyr1 uni baby bebek yağı kullandım normal krem de sürdüm 39+1 haftalığım tek çatlağım yok 🧿🤣sonra olur mu bilmem ama inşallah olmaz ya
Busraaydiiin1 Lierac çatlak kremi aldım şuan hiç çatlamam yok. 23 haftaligim 😊 olurmu bilmem birazda genetik diye düşünüyorum ben açıkçası catlamanin. Güzel bir krem çok öneriliyor araştır derim 👍
AysegulS_21 Mustela çatlak öncesi bakım yağı ve kremi Kakao yağı Hindistan cevizi yağı Bio oil Hepsini dönüşümlü sabah-öğle-akşam-uyumadan önce göğüs, karın, bel ve çevresi, ön ve arka baldırlara sürmeni öneririm