Superisi_34 Şu 35 gittiğini görünce bi rahatlama geldi nedenseee paylasayım burda dedim 🥰😘https://resimyukle.io/r/MJBIy7Ep0M
SerraveAnnesii Superisi_34 Amin canım inşallaah🙏🏻❤️ Ayy evet az kaldı heyecanlıyım günler hemen geçsin istiyorum🙈
Terazi90 Bende 35+2 oldum🤦🏻♀️ nasıl hissediyorsunuz kendinizi kızlar ben sanki zor nefes alıyorum az haraket wdince kalbim çok hızlı çarpıyorr🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Superisi_34 Terazi90 Ben aslında iyiyim cok şikayetim yok sadece cok bunaldım artık o biraz zorluyor , kalbinin hızlı çarpması nabzı yüksekliğinden olabilir
Leylayz Terazi90 bende şiddetli sırt ve kalça ağrısı ayrıca Kasık ağrıları başladı sabah uyanınca dövülmüş gibi hissediyorum😢
Superisi_34 Happybsrn korkma herşey o kadar rayında gidiyor ki doğumdan sonra söyle düşünüyorsun ‘ strese ne gerek varmış ‘ yani herşey olacağına varıyor olması gerektiği gibi ilerliyor sen sakin kalmaya ve strese girmemeye dikkat et 😘
Happybsrn Superisi_34 inşallah en çok korktuğum kolik bebek olması kimse yok naparim bilmiyorum, ailelerimiz uzakta 😕 inşallah güzel olur herşey herkes için de🙏