Zehra9616 korkmuyorum açıkçası suyunda azalması falan olmadığı için ve kendimde sağlıkçı olduğum için içim rahat ☺️ Sadece kilosu arttıkça doğumun zorlaşacağından endişeliyim birazcık ☺️ Artık kızıma kavuşmak için heyecanlıyım yalnızca. Gerçi babamızda bugün korona çıktı inşallah 1 hafta bekler o yüzden kızım , acelemden vazgeçtim 😔😔