Minik kızımı bir an önce kucağıma almak istiyorum. Gayet güzel yerleşmiş dedi doktorumuz da oysa ama hiç bir belirtim yok
😂 Ha bugün ha yarın derken 41. Haftayı göreceğim diye çok korkuyorum. Doğuramıyorum diye başlık açanlar doğuruyormuş şansımı denemek istedim güzel anneler ve anne adayları 😂😂