Kızlar covit oldum bu gün 5. Gün ağır geçti ilk 3 gün bebeğin hareketleri korona ile alakalı olarak mı azaldı yoksa yeri daraldığı için mi hiç hareket etmiyor değil ama eskisi kadar hareketli değil var mı aynı sorunu yaşayan kontrole gidemiyorum covit olduğum için doktorlada iletişim sağlayamadık iyice paronayak oldum