Sedagulmez58 Arkadaşlar 11. Haftada ense kalınlığı 1 mm çıktı. 3 mm nin altı normal kabul ediliyor ama ilerleyen haftalarda artar diye bi korku içime düşmüyor değil 🙄 sonradan ense kalınlığı kaybolan yada artan bu durumu yaşayan birileri var mı acaba
litfenama Sedagulmez58 büyüdükçe artar zaten ama haftasına göre doktorlar hesaplama yapar. 11 hafta için güzel bir sonuç. Bunları siz düşünerek kendinizi strese sokmayın. Bir sorun olursa doktorlar söyler zaten.