mucizegebelik6 Kızlar bu haftalarda bebekte kordon dolanmasi olup zamanında doğum yapan varmi bir tur dolanmış boynuna kordon oğlumun
gamzosgamzos mucizegebelik6 bizde 29+4 üz benim kızım 2 tur dolamış biri gevşekmiş açılabilirmiş haftalık kontrole gideceğim ve hareket takibi yapıyorum evde
seymavardik mucizegebelik6 evet 1 tur çok şükür kilo gelişim geriliği yaşamadık zaten doktor sürekli oksijen ve kan akışına baktı kordonun hiç bir sıkıntısı olmadığını söyledi sadece normal doğum da istemediğimiz bir durum diyor bakalım napıcaz
mucizegebelik6 seymavardik benim zaten sezeryan olcak da insan korkuyor bisi olcak diye. Allah esirgesin
gamzosgamzos mucizegebelik6 inşaAllah yaaa 😓 benim buna ek kasılmalarım var ve sezaryen yerim incelmiş birde 😔
seymavardik mucizegebelik6 korkma için rahat olsun çok sık görülebilen bir durum çoğu bebekte dolanma oluyor genelde sadece doğum şeklini belirlemiş oluyor kordon olayı seninde sezeryanmis zaten Allah hayırlısı ile doğmayı nasıl etsin 🤗
mucizegebelik6 gamzosgamzos bende de karin agrisi cok oluyo ilk nst ye 26 haftalikken girdim artık sıkı takip sart