Yaseminoncel Ben 21+3 günlük gebelikteyim bugün 18 haftaya kadar erkek ddi 18 dedi 18 haftaya geldik kız ddi pazartesi günü gidip cumsiyeti öğrenecem inşallah fakat B12 eksikligim çok fazla bu konuda iğne yazdi kullananlar varmı