Twinmomtobe Bebeka ben de Arzu hanıma gidiyorum memnunum kendisi gayet bilgili sakin deteycı bir doktor abla gibi yaklaşıyor güleryüzlü tek sıkıntısı çok kalabalık oluyor
Ozgeahmet Bende osman beye gidiyorum gayet güzel bir doktor cok sakin kızlae bu arada odaları gezdiniz mi nasıl bilen varmı
Twinmomtobe Ozgeahmet canım odaları gezmedim ama arkadaşım doğum yaptı karataşta çok ama çok memnun kaldı
Twinmomtobe Bebeka her konuda uzmandır diyebilirim her yaştan hastası var bu sebeple yoğun kendisi ama memnun ayrılacağınızdan eminim