cicekli0 Bebeğin karnın bir tarafında olması normal mi?Hep aynı tarafta top gibi duruyor diğer taraf boş. Bebeğin olduğu taraf şiş duruyor Sizde de öyle mi? Bir de durduğu tarafa göre cinsiyet tahmini doğru mu sizce
Selnboga cicekli0 Bem inanmıyorum komşumun bebeği solda kız bekliyor. Kuzenimin bebeğide solda oda erkek bekliyor 🤨 benimkide sağda bilmiyorum ne cıkıcak 🥰😁
MerveeD cicekli0 Doğrumu bılmıyorum ama benım bebeğim de hep solumda neden hep orda bılmıorum dun muayeneye gttık doktor bile sol tarafıma koydu ultrasyonu 25 haftalıgız kızımız olacak Rabbım nasip ederse
cicekli0 Selnboga peki bu bir tarafta olması nasıl sizde de öyle mi, olduğu taraf şişik duruyor mesela