Doktorun iyi olduğunu duydum ama Bahçeci bana samimi gelmedi ilk gittiğimde daha doktoru görmeden fiyat listesini önüme açtılar böyle böyle diye. Sanki düğün organizasyonu gibiydi. Ben Pembe Mavide Aycan Kopuz beye tedavi oldum ilk denemede tuttu cok şükür. Ama 10 kere doktor secsem yine onu secerim mukemmel biri daha ilk görüşmede anliyorsunuz profesyonelliğini:))))