happybaby123 Annelerrr 32+1 den selam, çok fazla kasılmam yok ama yinede doktorum magnezyum verdi içtikten sonra bir süre midem ağrıyor biraz rahatsız edici bir durum sizde de oluyor mu? Bunu içmesek ne olur? İçmeyelim ya 😂😂
Muhammed_63 happybaby123 benim de doktorum verdi 39+3 haftalık benim de midem bulanıyor du bide kaşıntı oldu bıraktım doktoruma söyledim ama yine de iç dedi içmedim geceleri kaşıntıdan uyuyamıyordum ben bıraktım hamileliğim boyunca hiç ilaç yemedim doktorum da kb yediğimde olücek gibi oluyorum 🙁🤷
Muhammed_63 happybaby123 ayy evet şu an çok korkuyorum bide heycan var son 4 gün kaldı kardeşimi getirdim yanıma eşim gece evde olmuyor bazen ne yapıcam bilmiyorum 🙁