Acilllll😢
bir aylık hamileyim doktorumuz rahimde serbest sıvı oldugunu ve sebebini bilmediğini söyledi kist patlamış olabilecegı ihtimali üzerinde duruyor ama bildiğim kadarıyla kistim yoktu böyle bişeyle karşılaşan varmı sıvı kendiliğinden kaybolurmu yada hamileliğe olumsuz etkisi olurmu ilk bebeğimin kalbi durmuştu kaybetmiştim 😔