Hgmom1 bende prolaktine bağlı beynin ön kısmında timör de oluştu ona rağmen ilacı kullanırken hamile kaldım kafaya taktıkca yükselen bi hormon hiç kafanıza takmayın endokrin bölümünde iyi bi doktor bulun ve ilaçlarınızı kontrollerinizi aksatmayın rabbim en kısa zamanda mutlu haberler vermeyi de nasip etsin inşallah ❤️