Esrakky canım ben de 7 haftalığım ve ilk günden beri benimde sancılarım ağrılarım var. Birden ani kramplar giriyor ama korkma çok normalmiş. Ben her gittiğimde soruyorum normal diyor doktorum. Bir de benim ikiz olduğu için çok daha fazla sanırım. Çok halsizim yemek yerken birden midem bulanıyor aşırı yorgunum kendime hiç bir şey hazırlayamıyorum. Ama geçicekmiş allahın izniyle sen de korkma doktora gittiğin zaman sor yinede için rahat etsin.