29+2 haftalık hamileyim 1 senedir İstanbul’da oturuyorum. Önceden ankarada oturuyordum ve İlk doğumumu orda yaptım ama o zaman korona yoktu ve sancı çekerken yalnızdım Zekai tahirde çokta memnun değildim. haftaya ankaraya gideceğim annemlere 2. doğumu da orda yapacağım. Sancı çekerkende doğurduktan sonrada yanımda refakatçi istiyorum ve temiz ilgili bi hastane istiyorum var mı öneriniz? Şimdiden teşekkürler