Plasenta aşağıdaysa özellikle rahim ağzını kapattıysa Çatı muyenesi doğumu tetikleyebilir veya bebek plasentadan ayrılabilir içeride oksijensizde kalıp ölebilir Allah korusun, bunu doktorun hangi akılla çatı muyenesine gir dedi sana ? Ben olsam istemediğimi belirtrdim plasentam aşağıda tedirginim derdim ki benmde öleydi bebeğimde yan hala 39a geldim hala aynı ve sezeryana giricem dikkat et canım çatı muayenesi plasentası aşağıda olanlara yapılmaaaz bence başka bir hastaneye de görün bunun bir kaç çeşidi var ama ben olsam riske atmazdım çatıya girmeden sen başka hastaneye başka doktorada görün bence…