busrafsar Kızlar çok ağrım var masaj hiç etki etmiyor günlerdir çekiyorum ilaç krem süremiyorum. Biberiye yağı var evde onu omuza sürmekte sakınca varmı İnternete yazıyorum çay olarak çıkıyor krem bilen varmı ağlıcam artık
Bussbusss busrafsar egzersiz yapmanızı öneririm aynı dert bende de var hamilelikten önce de vardı egzersiz yapınca hafifliyor
csmaknc busrafsar Geçmiş olsun Zeytinyağ ile masaj yaptırın sıcak havlu koyun Çok kötü ağrılar bende de oluyor 😔
csmaknc busrafsar egzersiz hareketleri ağrı tamamen geçmeden yapmayın çünkü daha fazla zorlanıp ağrıyor
blueberyy00 busrafsar sıcak tut bizde yel girmiş derler o çok kivrandirir hicbirsey de kolay kolay fayda etmiyor
busrafsar Bussbusss çok teşekkür ederim bir kere biberiye yağı sürdüm iyi gelmişti sonra İnternette bakınca korktum ama yemiyorum ciltte zararlımı. Eğzersizide yaparım tabi sağolun 🤲🤲
blueberyy00 busrafsar yani kat kat giymek zaten daha çok terletiyor sonra bı anlık boşlukta kötü oluyor ama o bölgeye sürekli sıcak havlu felan koy birde vazelin yada zeytinyağı ile masaj yaptır