yeliz007 stok yapmayin cunku her bebek her bezi sevmiyor 1 paket alin simdilik hangi markayi istiyorsaniz. Benim kizima mesela neler denedik hic biri yaramadi totosunu cok fena yapti kac marka bez. Ancak prima premium care ve goon marka yaradi goonuda yeni gectik 1-1.5 ay oldu korka korka alip denedik ve sukur yaradi kizim 16.5 aylik. Ve bazi markalar tasirma yapiyo bazi markalarin kaliplari buyuk veya dar. Stok yaparsaniz elinizde patlayabilir. Kizima prima yaramisti ondan sonra ben stok yapmistim her indirimden aliyordum buyuk numara o an kullandigi numara vs. 1 ve 2 numarada az kullaniliyor zatenn