Çok geçmiş olsun 🥺 31.haftamda bende covid atlattım devlete gittiğim için doktoruma ulaşamadım sağlık ocağındaki ebeyle görüştüm. Sadece parol içmem gerektiğini bol bol C vitamini ve su tüketmem gerektiğini söyledi. Parol dışında ilaç kullanmadım. Günde 2 tane parol içiyordum mecbur kalırsam 3 sorun olmuyordu doktor da en fazla 3 içebilirsin demişti. Bol ıhlamur içtim, sarımsaklı tarhana çorbası içtim, ballı süt falan öyle atlattım