Annecikk34 Gebelik döneminde vajinada siğilleri olanlar var mı ? Gebelikle birlikte siğili çıkan var mı ?
MerveeD Annecikk34 Bende yok ama geçen burda bebeğimiz için yazılan notta hamilelikte çıkan siğillerin doktora gösterilmesi gerektgını ve ilaç kullanılması yazıyordu pek iyi değilmiş sanırım yıne korkutmak ıstemem ama öyle yazıyordu
kbrckr1 Annecikk34 benim vardı canım doktora söyledim kan testi yaptı test temiz çıktı 12. Haftadan sonra müdahale edebilceni söyledi 3 taneydi çoğalıp çoğalmadığını takip etti ama 8. Hafta falan kendi düştü.