Kızlar çok moralim bozuk. Resmen 2. Kez covid oldum 2 ay önce geçirmiştim oysaki. Bir kaç gündür boğazım ağrıyordu ve de öksürüyordum ama soğuk meyvesuyu içmiştim ona bağlamıştım dün halsizligim de başlayınca bu şikayetlerle test yapmak istediler bugün pozitif olduğunu öğrendim 😔 34+2 olduk bebeğe birsey olacak diye korkuyorum. Salı günü kontrolümüz vardı sağlık bakanlığına söyledim nasıl olacak diye gidebiliyormuşuz ama ben tehlikeye atmak istemiyorum da kimseyi bunu da soyledim hatta şu an riskli durumda değilsiniz 6 ay içinde 2. Kez geçirdiğim için bulaştırma riskim yokmuş öyle dedi ne kadar doğru bilmiyorum.
Kızlar ne olur dualarınızı eksik etmeyin 🤲