Matahari
Merhaba arkadaşlar izmir çınarlı hastanesine başladım yakın zamanda doktorum reşat bozoklar ilk izlenimim gayet olumlu oldu zaten tavsiye üzerine gitmiştim 😊 ben doğumumu normal düşünüyorum(nasip olursa tabi 😆) e tabi haliyle normal doğumda ebe nin etkisi çok büyük çınarlıda doğum yapmış arkadaşlar hangi ebeyi tavsiye ederler...şimdiden çok teşekkür ederim herkese hayırlı bayramlar 🌸💫🍭🍼