Elayfers Merhaba, çikolata kisti ile hamile kalan hamişler doğuma kadar kistiniz büyüdü mü? Yoksa komple eridi mi ? 🥲
pinkymoms Elayfers en son 5cm civarıydı kistim şuan ne durumda hiç bilmiyorum bakmadı doktorum ama onun en iyi tedavisinin hamile kalmak olduğunu söylemişti doğumdan sonra tekrar takibine devam edeceğiz
Ebesak Elayfers gebelikte hormonların etkisiyle baskılanıyor büyüme ya da küçülme olmuyor genellikle😊
Elayfers kckelf123 Hiç bişey yapmadım, sadece kansızlığım var diye keçi boynuzu özü yiyordum sabahları aç karna tabi etkisi olup olmadığını bilemiyorum. Olmayacak diye korku vardı içimde ama deniyorduk çok şükür ki hamile kaldım 😊
Kamilla515 Biz bebek yapmak kararini aldigimizda doktora gittik. Tahlillerden gechtik. Her shey normaldi chok shukur. Doktor tavsiyyesiyle 1 ay Folikasid ichdim. 1 ayin sonunda hamile kaldim chok shukur ve 3 aylik olanadek Folikasid ichdim.
Elayfers pinkymoms Evet bana da öyle demişti dehşet ağrılı geçen regllerden sonra hep dua ediyordum hamile kalıp kurtulmak için şu an 7 haftalık hamileyim bu süreçte 1cm büyüme olmuş doktor normal sonraları gebelik kisti baskılar dedi ama burada bizzat yaşayan varsa diye sormak istedim 😊
Elayfers Ebesak Evet öyleymiş ben de 1cm kadar büyüme oldu hamileliğim daha çok yeni acaba sonralarda biter mi diye merak ettim aşırı sabırsız bir insanım 🥲😅
pinkymoms Elayfers benimde deli gibi sancılarım olurduuu🙈🙈 ama merak ettim pazartesi kontrolümde soracağım ne durumda kistimiz gözüküyor mu diye
Elayfers pinkymoms İnsan merak ediyor ilk haftalar kasık ağrılarım aralıklı şekilde gelip gidiyor acaba kistten mi diye sormuştum sizde öğrenirseniz dönüş yaparsanız çok sevinirim bu süreç çok belirsiz aşırı merak ediyorum bizi neler bekliyor diye 😅🙈
pinkymoms Elayfers benim ilk 3ay heep adet sancısı gibi sancılarım olmuştu doktorum progestan kullandırtmıştı bana
Elayfers pinkymoms Bende çok şükür düşük tehlikesi olmadığı söyledi şu anlık folik asit dışında bir şey kullanmıyorum ben belki ilerleyen zamanlarda takviye yazar ☺️