Ben de covid olmuştum ve ilk iki gün özellikle nerdeyse hiç hareket etmedi bebek. Anneden etkileniyor muhtemelen halsizlik vs. Ama ben biraz daha iyi hissettikçe hareketlendi tekrar bebiş de çok şükür. Doktora gitmedim ben bekledim ama sizin içiniz nasıl rahat ediyorsa öyle yapın kafanızda soru işareti kalmasın.
Ben çok üzüldüğümde ya da hasta olduğumda bebeğim de hateketsiz oluyor mesela alıştım buna artık panik yapmıyorum.