Basaktrk 7+2 haftalığız ama ben perişan 🥲 sabahları midem bulanmasın diye koşarak mutfağa gidiyorum ama ne tadım ne tuzum hiçbişey yiyemiyorum siz neler yapıyorsunuz önerileriniz nedir? 🥰
Selnboga Basaktrk Bizde 9+2 deyiz.. ☺️ Doktorum bize prilam verdi cok etkili gerçekten pnu içiyorumda biraz birşeyler yiyebiliyorum. Sizede tavsiye ederim onun haricinde tuzlu cubuk, leblebi filan yiyorum. Ama ne olursa olsun çekiyoruz 😣 analık yükleniyor….. 😁
Rabia344 Basaktrk Doktorun uygun görürse zofer 4 mg al mutlaka. Ben hep kullandım. Ücretli bir ilaç ama dönüp teşekkür edeceğin bir ilaç harika ötesi. Birde cacık ye naneli tuzlu falan aşırı faydası var.
Fatma-onal Basaktrk sen yine mutfağa girebiliyorsun ben önünden bile geçemiyorum 🥲 zofer prilam kullanıyorum grissini aldım onu atıştırıyorum sarı leblebi bir de tavsiyem bunlar
_tulayb26 Basaktrk canım bende zofer asla etki etmedi asla prilam biraz rahatlattı prilam bitince her şeyi denedim asla geçmedi ben en son çareyi naneli şeker de buldum gerçekten iyi geldi bana nane limon tozları oluyor onu sıcak suya katıp içmekte iyi geldi şu an hala devam ediyor ilaçla bastırıyorum artık
Ankam Basaktrk zade vital zencefil extresi ve bulantı bilekliği (annem ördü, YouTube’da var, hazır da satılıyor) önermişti doktorum, kullandım. Anlık fayda ettiler ama yine çektim mi çektim 😅