Merhaba sevgili anneler ve anne adayları ❤️ Temmuz sonu Ağustos başı doğum yapmış veya yapacak olan anneler biliyorum daha var ama aklıma çok takılan bir soru 35-40 derecede doğmuş bir bebek üşür mü kısa kollu giydirilmez mi illa uzun kollu şeyler mi giydirilecek çocuk sarıp sarmalanacak mı? Birşeyler alıyorum veya almaya çıkıyorum dışarıdan hep bir yeni doğan bebeğe kısa kollu giydirilmez üşür ? Bu konuyu netleştirmeme yardımcı olur musunuz ❤️