Bsanal benim 32+0da 1900gram 42cm di ve doktorum normal dedi..bir de bu kilo boyut konularinda insanlarin doktorlarin yorumu da farkli olabiliyor ancak şunu unutmamak lazim herkesin genleri fiziksel kalitsal ozellikleri ayni degil cok aşiri dusuk boyutlar veya ekstrem bir durum olmadikca annelerin kendilerini uzmelerine gerek yok bence..bir doktora daha gidebilirsiniz belki fikir almak icin