Pnr0606 Kızlar merhaba, 25 haftalık gebeyim. Aşırı derecede öksürük ve kulağımda iltihap var yatamıyorum geceleri kulak ağrımdan. Doktor antibiyotik verdi kullanmadan daha iyi dedi. Gebelikte antibiyotik kullanan var mı?
Gozde0010 Pnr0606 evet bn kullandm kulak agrim vardi senin gibi agumentin binlik hemde enfeksiyn daha tehlikeli kullan doktorlr biliyr zaten b sinifi bebege zarar vrmiyor
Tospikkkk Benim enfeksiyonun vardı canım 20 . Haftalarda ben kullandım hatta geçmedi hastaneye yatırdılar çok sancım vardı sabaha kadar serum verdiler