Esmaemrullah kadın dogumdaki doktor yazdı ama o hastanede test olmadığı için başka hastanenin genetik bölümüne gittim diğer doktorun verdiği kağıdı gösterdim o kadar , zaten genetik testi esli yapmalari lazım sonuçta çocuk bitek senin geni taşımıyor ki , bide sen şimdi tıbbi genetik bölümüne gideceksin ordaki doktora diyeceksin genetik test yapmak istiyorum o da sana soracak düşük mü var kaç tane falan diye yani kadın doğum doktorunun verdigiyle hemen işleme gecmiyorlar genetikteki doktor da soruyor testi genetikte yapacağın için orda esli genetik test istiyorum diyebilirsin .