busra6161 bende ayakta çalışmak zorundayım ve ayaklarımın ağrısı ve şişliği beni çok kötü yaptı. İş çıkışı bebeğime alışverişe çıkıyoruz ama gezip birşey bakamıyorumki yorgunluktan. Ben 25+2 haftamdayım 32. Haftama az kaldı neyseki ama zaman geçmiyor. Allah yardımcımız olsun.