Kızlar 2 kızım var şuanda hamileyim 14 haftalik 13.haftalikken doktora gittim bakti etti erkek dedi kesin erkek yani dedi bize de gösterdi ama anlamıyoruz biz pek. sorum şu İnternetten baktim yanılma payı çok yüksek diyo herkez çoğunlukta erkekten kiza kızdan erkeğe değişen çok olmus acaba benim gibi erken öğrenip sonra değişen varmi