SerraveAnnesii 33.haftada doktorum ultrasonda doğum pozisyonunda olduğunu gördü. Böyle olduğunda hareketlerini göbek deliğinin orda yada yukarısında hissedersin demişti öyle oluyor bazen sanırım o zaman doğum pozisyonunda oluyor