Kaderrzetutt Kızlar 23haftalık hamileyim normalde her gün bebeğimi hissederdim ama 2gündür hiisedemiyorum SiZce normalmidir?
Boesie Kaderrzetutt Bu haftalarda duzensiz oluyor genelde ama 2 gun icinde hafif kipirti vs hissetmediniz mi? Sekerli biseyler veya soguk su icip uzanmayi deneyin 1 gun icerisinde hala hissetmiyorsaniz bi doktora gorunun derim
Sinemmmmm58 Kaderrzetutt bende ayni durumu yasadim ayrintilim.vardi 2 gun once sordum 24. Haftadan sonrs net hissediler suan duzensiz olmasi falan cok normal dedi ama aklinda suphe kalmasin bi acile.gidin
Tuba_K96 Kaderrzetutt Aynı durumu yasiyorum suan 22 haftalik gebeyim cok ciliz bir sekilde hissediyorum arada yarinda boyle olursa pazartesi acile gidecem ins
Kaderrzetutt Aysu123cicek bebeği daha 2haftadır hissetmeye başladım 2gündür de hiisetmeyince acaba normalmidir diye sormak istedim
Gozde0010 Sinemmmmm58 ay canimisin ya bugun bugundur az oynadi.aklimi yicem beni aydinlattn vallahi saglikla al bebisini
Sinemmmmm58 Gozde0010 24 haftadan sonra net olurmus canim hareketler bagirsak hareketleriyle bebegin hareketi.karisabiliyormus bu haftalarda net hissetmen imkansiz dedi doktor da