YeYA Kızlar selam. Henüz erken mi bilemiyorum 7+1 olduk fakat bugün birşey dikkatimi çekti.. Benim genital bölgemin dışı hamilelik öncesine kadar koyuydu. Yani kahverengimsi morumsu bir rengi vardı. Herkes hamilelikte koyulaşır diyordu fakat bugün tesadüfen dikkat ettim ki baya şeker pembesi mi desem eskiye farkla ciddi oranda renk gelmiş pembeleşmiş. Siz nasıl bir değişim yaşadınız ve cinsiyet ile bağlantısı var mı paylaşır mısınız 🙏 ⚠️ (Bu arada olumsuz şeyler yazacaklara şimdiden sesleniyorum olumsuz yorumları lütfen kendinize saklayın zaten gel gitlerim var asabım bozuk bir de siz bozmayın😁)⚠️
parasetamoll YeYA ben 23’m kararmalar çok nadir yeni başladı koltuk altında oraya bakmadım henüz 🙄 Ama erkendir bence gerçi burada ne erkenler gördüm kız bilemedim östrojen ve progesteron ile alakalı o haftalarda onlar çokta yüksek olmuyor 🤪
Oslem077 YeYA SOrma bende senin haftalarda koyulaştığını farkettim hemde baya moralim baya bozuk gezdim 😁 ama sonradan geçiyormuş 😂
YeYA parasetamoll Yani koyuyken açılıp pembeleşmesi ilginç geldi başka yasayan var mı diye merak ettim kararmalari duydum da pembeleşme ilk kendimde görüyorum 😁
parasetamoll YeYA senin ki sana Onur ödülü veriyor zaar gebeliğe soktun diye Rahmi dışını pembelemiş 😂
YeYA parasetamoll acaba kız mı dedim pembe olunca ne bileyim belki ileride koyulaşır (inşallah olmaz da) 🤣
Aselbilal 37+3 normaldede cok acik renkli degildi ama iyice karardi koltuk altida ayni sekilde cok sinir bozucu 7 yasinda oglum var onda boyle oldugunu hatirlamiyorum bu kiz belki ondandir🤔🤔🤔
YeYA Aselbilal cinsiyet ile alakası yokmuş galiba hormonların azalma ve artma seviyesine göre değişim oluyormuş fakat çok sınır bozucu ben de ergenlikte çıkmayan sivilceyi çıkarıyorum şu anda sinirim çok bozuldu