Merhaba. Öncelikle geçmiş olsun. Ben şeker yüklemesi yaptırdım ama şeker çıkmadı. Sıvı fazlalığı var dendi ayrıntılı ultrasonda ve daha sonraki doktorlarda. Şekerden kaynaklı büyük ihtimal dendi ama şeker de yok. Yani bazen hiçbir sebebi olmuyor bendeki gibi ama hâlâ aklıma takılan bir konu