Canim ben hamilelik boyunca 3 kez boyadim ama açıcı kesinlikle kullanmadim sadece dip boyası 30 dakika bekletip yikadim doktoruma sordum doktor dediki o kimyasal bebeğe ulaşana kadar ooo ayrıca sac boyasınından dolayı bebeklere bisey olması saptanilmamis henüz yani bi zarar vermems