rileyss sözleşmeli memur olarak yeni atandım o yüzden ücretsiz izin alırsam maddi olarak çok zorlanırken nasıl olur bilmiyorum üstelik başka şehire atandım ve eşim tayin isteyene kadar heyet rapor ile hem bebeğimi büyütüp hemde gideceğim şehirdeki ev işlerini ayarlamayı düşünüyorum 😳 Çok karışık zorlu işler işte kızlar hepsi üst üste geldi