Güzel anne adayları iyi geceler. Bir sorum olucak size 16+1 hamileyim göbek bölgemde ağrı değil sancı oluyo bir süre geçmiyor devam ediyor özellikle göbeğimin sağ tarafında Çarşamba günü kontrolüm var o yüzden doktorumu aramadım. Sizlere sormak istedim benim gibi olan hamişler var mı ya da tücrübeli anneler göbeğimdeki sancı normal mi sizce cevap verirseniz çok sevinirim.