ilaydaelcinn_1 Rzyuckoylglu evet çok var ama ben erken olduğunu düşünüyorum malûm değişenleri de çok görüyoruz 🥲 13+3 te tahminde bulunuldu şuan 16 haftalığım hâlâ bilmiyorum 17+2 de öğrencem inşallah 🌸🤲🏻
bluees1207 Rzyuckoylglu bana 10 da kız dendi 12 de erkek dendi bugün 16. Hafta kontrolümüz vardı kesin erkek olduğunu öğrendik
Ceren12 Ben kızımda 12 haftalikmi öğrendim canım doktor kız demişti hepte kız kaldı erkekler daha erken belli ediyor diyorlar ama bu sene erkek senesi 😁 Allah’ın işi tabi
ebru_ctn28 13 haftalığımda gittim üç gün önce doktor bacak arasında çıkıntı var erkek gibi ama kesin demiyorum iki hafta sonra bakalım dedi iki kızım var açıkcası bunda erkek istiyorum onuda tatmak istiyorum 😇😅💙dua edin banada ya
Fatmapekesen ebru_ctn28 benimde iki kızım var çok şükür hep rüyamda oğlan gördüm inşallah rabbim gönlümüze göre versin🙏🤰😊
LawyerEce Rzyuckoylglu Eğer pozisyonu uygunsa öğrenebilirsin 12. Haftamda kız olduğunu öğrendim. 14. Haftamdayım hâlâ kız. 2 hafta sonra tekrar cinsiyetine bakacağız.
LawyerEce Fatmapekesen Doktorum %90 kız bebek, bacak arası bariz boş ama güven olmaz henüz küçük bir bebek dedi. Bir kızım bir oğlum var. Gönlüm kız istiyor gibi. Hayırlısı olsun ama erkek olursa da çok sevineceğim. 🙏🏻