Melisasmommmm Selam kızlar, ben bu ay korona oldum, yeni iyileştik, antibyotik de kullandım, gelen ay yani mart için gebelik düşünüyorduk, sizce ertelemelimiyim ? Böyle durumla karşılaşanlar illa ki,olmuştur Bebeğe bi sorun olurmu 🙄
synpolyanna Melisasmommmm canım benimde bu ay adetim gecikti ve koronayım pazar gununden bu yana. cocuk icin calışmıstık lekelenmem oldu test taptım pozitif ama endiseliyimde bi yandan. Doktora sordum koronayken her turlu etki olabilir diyolar ama sen atlatmissın bildigim kadarıyla 3 ay kadar kan sulandırıcı veriyolar doktoruna danısarak calısmalara devam edebilirsin bence