Zeynepppdyg çok geçmiş olsun sizede keşke çaresi olsada istediğiniz herşeyi yiyebilseniz heleki bu dönemde :/ dediğiniz gibi biliyorum bende şeker hastası olmayan bir insan ne yerse yesin şekeri çıkmaz, şimdi doktorum bana diyoki hayatından tatlıyı ve çikolatayı tamamen çıkartıcak ve ölçümlerini o şekilde yapıcak, eee şekeri çıkartmayan şeyler yediğim zaman şeker hastası olduğumu nasıl anlayacaksınki? Haksızmıyım? Ben bi küçük tost yemişim kantinde doktor bana diyorki git baktır 120 çıkıncada ee yüksek değilki diyor bende ki şeker ölçme aletinin yanlış olduğunu söylüyor. Bende yenisini aldım o yüzden, yazdım orayada mesela gece 2:30 meyve yedim 197 bu şekilde kızmış tatlı yiyip bana niye gösteriyo diye ben anlamadım şimdi