19 haftalıkken tesadüfen bakıldıgında fark edildi ve alttan muayene ile kesinleşti 25mm ilac iğne tedavisyle 1 hafta toparlanmasını bekledi doktorum 28 mm uzadı fakat hunileşme ilerleyince serklaja almaya karar verdi tam 21haftamda serklaj ameliyatı oldum tamamen uyutularak yaklasık 20,30 dk bir işlem sonrasında 3 gün lekelenme sarımsı hafif akıntılar geldi ve kesilmeye baskadı simdi yatarak sadece lavaboya ve yemek yemeğe kalkarak geciyor daha cok yeni serklajlı oldugum için bu süreci nasıl atlattınız bebeklerini kucagına alanlardan biraz moral desteği için bu postu açtım allah yavrularımızı sağ salım vakitce kucagımıza almayı nasıb etsin isteyen hic kimsenin kucagı boş kalmasın 🙏