guly1 Kız bebeğim olacak ve hiç bir isim içime sinmiyor ne yapıcam hanımlar sade naif bir isim olsun istiyorum ama asla bulamıyorum bulduğumu da beğenmiyorum😥🤷🏻♀️
Caniminannesi Benim daha çok küçük haftam ama 3 tane ismi kestirdim gözüme şimdiden hazel,ece,inci ucu de çok narin güzel isimler bence
guly1 Caniminannesi inci arkadaşımın kızının ismi Ece teyzemin kızı 😬 Hazel güzelmiş ama farklı geldi teşekkürler listeye ekleyeceğim
LawyerEce guly1 İlk kızımda zorlanmadım Bade 🤎 Yine kız bebeğe hamileyim Dila koymak çok istemiştim ama eşim reddedince koyamadım. Şuanlık Gülce 🌺 Nil ve Ela ismi var aklımda. En azından kafiyeliyiz ilk kızım Bade ikinci kızım Gülce ben de Ece. 😬
Esrakky guly1 Sana hiç kimsede olmayan çok güzel bir isim soyliyecem ARMİN cok naif ve hic kimsede yok